YÖNETİLEN LİSANS ÜSTÜ TEZLER

YÜKSEK LİSANS 

  1. Ayşegül KAĞNICI (2017-2019). STEM Etkinlikleriyle Zenginleştirilmiş Öğrenme Modelinin On birinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Öğrenme Anlayışlarına Etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Biyoloji, Tez Danışmanı:  Doç. Dr. Özlem SADİ
  2. Miyase GÜLCÜ ( 2017-2019). Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde Altı Şapka Düşünme Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme ve Karar Verme Becerilerine Etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Biyoloji, Tez Danışmanı:  Doç. Dr. Özlem SADİ
  3. Demet ARI (2014- 2017) İş Birlikli Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Öz-yeterliliklerine ve Öğrenme Anlayışlarına Etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Biyoloji, Tez Danışmanı:  Doç.Dr. Özlem SADİ
  4. Zeynep AVAR (2015-2017). Lise Öğrencilerinde Biyoloji Başarı Duyguları, Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme Ortamı Algılarının İlişkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Biyoloji, Tez Danışmanı: Doç.Dr. Özlem SADİ
  5. Kayhan KUTAY (2017-devam ediyor). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına, problem çözme becerilerine ve öğrenme anlayışlarına etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Biyoloji, Tez Danışmanı: Doç.Dr. Özlem SADİ
  6. Zafer BATIR (2020- devam ediyor). Yüksek Lisans ders aşamasında. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Fen Bilgisi Eğitimi