Ulusal Kong./Semp. Bildirileri

  1. Batır, Z., & Sadi, Ö. (2021). Uzaktan Eğitimde ASSURE Modeline Dayalı Fen Bilimleri Dersi Örneği. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) (19.05.2021)
  2. Kağnıcı, A., & Sadi, Ö. (2018). STEM Etkinliği Uygulaması: İnsan Fizyolojisi Örneği . II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (03-05 Temmuz 2018, Aksaray, p.86, sözel sunum)
  3. Sadi, Ö. (2015). Üniversite Öğrencilerinin Moleküler Biyoloji Dersinde Kullandığı Bilişsel Öğrenme Stratejileri. 4. Ulusal Moleküler Biyoloji ve Biyoteknoloji Kongresi (21-24 Ağustos 2015, Afyon, poster bildiri)
  4. Sadi, Ö., Öztekin, C., Çakiroğlu, J., & Yalçin, H.(2014). Fen Bilimleri ve Türkçe-Matematik alani öğrencilerinin bilimsel epistemik inançlarının karşılaştırılması. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (11-14 Eylül 2014, Çukurova Üniversitesi, Adana, sözel sunum)
  5. Sadi, Ö., & Uyar, M. (2012). Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersi Başarıları İle Kaynak Yönetimi Strateji Kullanımları Arasındaki İlişki X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (27-30 Haziran 2012, Niğde Üniversitesi, sözel sunum)
  6. Sadi, Ö., & Cakiroğlu, J. (2010) Geleneksel ve öğrenme döngüsü modeli sınıflarındaki öğrencilerin insanda dolaşım sistemi konusundaki başarıları ile bilişsel değişkenler arasındaki ilişki. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (23-25 Eylül 2010, İzmir, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fak. p.53 (sözel sunum)
  7. Sadi, Ö., & Cakiroğlu, J. (2010) Basit araçlarla zenginleştirilmiş yaparak öğrenme yönteminin altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi başarısına ve fen bilgisi dersine olan tutumlarına etkisi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (23-25 Eylül 2010, İzmir, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fak. p.26 (sözel sunum)