Tamamlanmış Projeler

  1. “Lise öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik öz-yeterlilikleri, özdüzenleyici öğrenme stratejileri (zaman ve çevre yönetimi, bilişsel ve üstbilişsel stratejileri) kullanımları ile biyoloji dersi başarıları arasındaki ilişkinin araştırılması: Karaman ili örneği” Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No: 29-M-12, Proje Yürütücüsü (Ekim 2012).
  2. “Bilimsel Epistemolojik İnançların Lise Öğrencilerinin Alan Seçimlerine Etkisi” Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No:22-M-13, Proje Yürütücüsü (Şubat 2015).
  3. “Lise Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışlarının Cinsiyet ve Sınıf Düzeyi Açısından İncelenmesi” Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No:06-M-14, Proje Yürütücüsü (2014-2015)
  4. “Biyoloji Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Anlayışları ile Öğrencilerin Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi” Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No:15-M-14, Yardımcı Araştırmacı (2015).
  5. Eğitimde İşbirliği Protokolü Kapsamında Milli Eğitim Bakanlığı, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile TÜBİTAK Ulakbim Arasında İmzalanan Ders Kitapları Hazırlama Projesi, 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitabı Hazırlama Projesi TÜBİTAK tarafından desteklenmiştir. (2014)
  6. “Lise Öğrencilerinde Biyoloji Başarı Duyguları, Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme Ortamı Algılarının İlişkisi”. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No: 03-YL-16, Proje Yürütücüsü (Kasım 2017).
  7. “İş Birlikli Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Öz yeterliliklerine ve Öğrenme Anlayışlarına Etkisi”. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No: 15-YL-15, Proje Yürütücüsü (Kasım 2017).
  8. “Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde Altı Şapka Düşünme Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme ve Karar Verme Becerilerine Etkisi”. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeler Birimi, No: 06-YL-18, Proje Yürütücüsü (Ekim 2019).