Uluslararası Kong./Semp. Bildirileri

  1. Batır, Z., & Sadi, Ö. (2021). Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecini Değerlendirmeleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. ERPA Uluslararası Eğitim Kongreleri (03-05.06.2021)
  2. Kağnıcı, A., & Sadi, Ö. (2019). Biyoloji öğrenme algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. IV.Educational Sciences Congress (11.10.2019-13.10.2019/Konya, Turkey)
  3. Gülcü, M.,Sadi, Ö., & Kağnıcı, A. (2019).Ortaokul Öğrencilerin Karar Verme Durumlarının İncelenmesi. IV.Educational Sciences Congress (11.10.2019-13.10.2019/Konya, Turkey)
  4. Kağnıcı, A., & Sadi, Ö. (2019).Lise öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları ile Başarı Hedef Yönelimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi-UBEK (21.03.2019-24.03.2019/ Afyon, Türkiye).
  5. Kağnıcı, A., & Sadi, Ö. (2018). STEM Etkinliği Uygulaması: İnsan Fizyolojisi Örneği. II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (03.7.2018-05.7.2018/ Aksaray, Türkiye)
  6. Sadi, Ö., & Avar, Z. (2018).  A study on high school students’ achievement emotions in biology. ICESLT (26.11.2018-30. 11.2018/ Budapest, Hungary).
  7. Dağyar, M., Sadi, Ö., Çevik M. (2018).  Lise öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları ve öğrenme anlayışları: Yapısal Eşitlik Modellemesi. 5th International Multidisciplinary Studies Congress (02.11.2018-03.11.2018/Antalya, Türkiye)
  8. Avar, Z., & Sadi, Ö. (2017). Investigation Students’ Approaches to Learning through Gender and Grade Level. ICESLT (15.11.2017-1911.2017/ Athens, Greece).
  9. Sadi, Ö. (2017). Exploring the Relation between High School Students’ Cognitive learning strategies and Conceptions of learning. ICESLT ( 15.11.2017-1911.2017/ Athens, Greece).
  10. Avar, Z., & Sadi, Ö. (2017).  Lise Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algılarının İncelenmesi. ASEAD ( 21.10.207-23.10.2017/ Antalya, Turkey).
  11. Sadi Ö. (2016). The Investigation of the Relations between Students’ Conceptions of Learning Biology and Socio-Economic Status. KOP Local Universities Association Symposium (21-23 October 2016/ Karaman, Turkey)
  12. Teke, A., Şahin,İ., & Sadi, Ö (2016).The Investigation of the Relations’ Between Students’ Attitudes toward the Nature of Technology and Problematic Internet Usage. International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (May 19-22, 2016 / Bodrum, Turkey)
  13. Yıldız, N., & Sadi, Ö. (2016). Alan Dışında Görev Yapan Sınıf Öğretmelerinin Özel Eğitim Alanında Karşılaştığı Güçlükler: Bir Durum Çalışması. III. ELMIS (TT and VES) Uluslararası Özel Eğitim Kongresi (12-15 Mayıs, Ereğli- Konya / Türkiye)
  14. Sadi Ö. (2015). Grade Level Differences in High School Students’ Self-Efficacy Beliefs and Conceptions of Learning in Biology. The international conference of the European Science Education Research Association-ESERA (31.8-4.9 2015, Helsinki, Finland) (poster presentation)
  15. Sadi, Ö., & Kula, F. (2015). Fen Bilimleri Eğitiminde Bir İçerik Analizi. 2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER Congress 2015).(8-10 Haziran, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, sözlü bildiri)
  16. Sadi, Ö.,& Çevik, M. (2015). Lise Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Cinsiyet Faktörü Açısından İncelenmesi. 2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER Congress 2015).(8-10 Haziran, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, poster bildiri)
  17. Sadi, Ö.,& Çevik, M. (2015). Investigating of Conceptions of Learning Biology with Respect to Gender, Grade Level and School Type. ERPA International Congresses on Education 2015. ( 4-7 June, Athens, Greece, oral presentation)
  18. Sadi, Ö. (2014). Students’ conceptions of learning biology as function of gender and grade level. 3rd World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS. (06-08 November 2014, Antalya, Turkey, oral presentation)
  19. Sadi, Ö., Öztekin, C., Çakiroğlu, J., & Yalçin, H.(2014). Turkish high school students’ epistemological beliefs considering gender, grade level and SES. The ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology (22-25 October 2014, Kyrenia – Cyprus) (poster presentation).
  20. Sadi, Ö.(2014). High school students’ conceptions of learning science in Turkey. VI. International Congress of Educational Research (5-8 June, Hacettepe University, Ankara, Turkey) (poster presentation).
  21.  Sadi, Ö.(2014). Relationships between university students’ self regulation strategies (managing time and study environment, cognitive and metacognitive strategies) in biochemistry and gender. 3rd International Congress of Molecular Biology and Biotechnology (2-6 June, Saraybosna, Bosna Hersek) (poster presentation)
  22. Sadi, Ö, Cakiroğlu J (2012) Relation of Cognitive Variables with Students’ Human Circulatory System Achievement in Traditional and Learning Cycle Classrooms. 4th World Conference on Educational Sciences ( 02-05 Şubat, 2012, Barselona, İspanya) (oral presentation)
  23. Sadi,Ö., & Uyar M (2012) Relationship Between Cognitive Strategies, Metacognıtıve Self-Regulation and Biology Achievement. The Fourth International Congress Of Educational Research “Education For Active Ageing And Active Citizenship” (EAB, 4-7 May, 2012, İstanbul, Turkey) (oral presentation)
  24. Yıldız. M., Sadi. Ö, & Gökçe, Y. (2012) 2011-2012 Öğretim Döneminde İlk Defa Uygulanan 12. Sınıf Fizik Dersi Müfredatına Bakışı. 29th International Physics Congress (5-8 Eylül 2012, Bodrum, Türkiye)
  25. Uyar, M.,& Sadi, Ö. (2012). Relationship between self-efficacy, cognitive self-regulated learning strategies and biology achievement: A path model. 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (October 25-28, 2012, Brussels, Belgıum.WCLTA-2012)
  26. Sadi, Ö. & Çakiroğlu, J. (2011) Relation of Motivational Variables with Students’ Human Circulatory System Achievement in Traditional and Learning Cycle Classrooms. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE, 27-29 Nisan 2011, Antalya, Türkiye) (oral presentation)
  27. Sadi Ö, & Çakiroğlu, J. (2011) PromotingStudents’ Human Circulatory System Achievement by 5E Learning Cycle Instruction. The biannual conference of the European Science Education Research Association-ESERA (5-9 Eylül 2011, Lyon, Fransa) (oral presentation)
  28. Yıldız, M.,& Sadi, Ö. (2011). Karaman İlinde Fizik Öğretmenlerinin Yeni Ortaöğretim Fizik Dersi  Müfredatına Bakışı. 28th International Physics Congress ( 6-9 Eylül 2011, Bodrum, Türkiye)